dinsdag 20 juli 2010

Naar Virginia

Vandaag gaan we de Smoky Mountains achter ons laten en rijden we in twee dagen naar de KOA in Virginia Beach. In totaal zo'n 900 kilometer. We rijden zonder veel problemen naar Raleigh, waar we een lekker Hyatt hotel hebben geboekt. Het hotel overtreft onze verwachtingen, een grote kamer van alle gemakken voorzien, een lekker zwembad en Starbucks koffie in de bar.

's avonds vinden we bij toeval een erg leuk restaurant 'Bahama Breeze' waar we heerlijk kunnen eten en er een zeer uitgebreide keuze is aan cocktails en bieren. Een mooie gelegenheid voor Tara om haar nieuwe jurkje aan te trekken.

Hoewel de nacht iets minder rustig was (er schijnt nogal wat gesnurkt te zijn? )
zijn we de volgende morgen op tijd op voor het ontbijt. Voordat we de snelweg weer oprijden bezoeken we eerst nog een Walmart waar Enno een Nintendo-autooplader, Yasha een nieuwe schoolagenda en Tara twee nieuwe engelse lijstboeken scoort.

Daarna gaan we weer op weg en passeren we rond 13:30 uur de staatsgrens tussen North Carolina en Virginia. Dat is onze vierde staat die we aandoen deze vakantie.

Twee uur later zijn we in Virginia Beach waar de camping deze keer snel gevonden is. Deze keer hebben we een luxe lodge waar we vast een paar leuke dagen zullen hebben. We gaan lekker even zwemmen waarna we voor het avondeten de grote BBQ uittesten.